Nişan - Düğün

Ben: Valla ben nişan yapmayacağım,erkek tarafıyla beraber düğün finanse edilir, adam gibi bir yerde olur.
Babam: Düğün bizi ilgilendirmez. Gel nişanı adam gibi bir yerde yapalım, düğünün zaten Papatya Düğün Salonu'nda olacak, Mahmutbey yolunda...
Ben: Sen niye ezdin ki şimdi beni?
Babam: Ben seni ezmiyorum ki. Kocanın durumu yok, n'apalım.
Ben: Hangi kocamın baba?

Daha olmayan kocamı bu kadar küçümseyen bir babam varsa, benim halim dumandır.

2 yorum:

  1. Haha:)

    Baban şimdiden kendini o güne odaklamış..Prova yapıyor..Evliliğine karşı çıkarsa şaşırma..

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com